باغ وحش چین وجود انسان در پوست خرس را انکار کرد!
کد خبر: ۱۴۱۸۳۰۱
تعداد بازدید : 113

ویدئویی از یک خرس خورشیدی سیاه در باغ وحش هانگژو در استان ژجیانگ چین در فضای مجازی منتشر و به سرعت دست به دست شد و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را متقاعد کرد که این خرس یک انسان در لباس مبدل است! در این ویدئو خرس روی پاهای عقب خود ایستاده است. پاهای باریک و چین‌هایی که روی خز قسمت پایینی افتاده باعث می‌شود به نظر برسد که یک انسان در حال نقش‌آفرینی به عنوان یک خرس است. این اولین بار نیست که چنین اتفاقی در چین می‌افتد. سایر باغ‌وحش‌های چینی نیز پیش‌تر متهم شده‌اند که مهمانان را در مورد حیواناتشان گمراه کرده‌اند؛ با اتهاماتی از جمله رنگ کردن سگ‌ها برای شبیه شدن به گرگ یا گربه‌های آفریقایی و رنگ آمیزی خرها برای جا زدنشان به جای به گورخر!

باغ وحش هانگژو در بیانیه‌ای به این اتهامات وحشیانه پرداخت و مدعی شد که این خرس خورشیدی مالزیایی تنها ایستاده و به بازدیدکنندگان مبهوت نگاه می‌کند! آنها پا را فراتر گذاشته و در این بیانیه از زبان این خرس که نامش آنجلا است نیز اینگونه سخن گفتند: «بعضی از مردم فکر می‌کنند که من مانند یک انسان ایستاده‌ام. به نظر می‌رسد که شما من را به خوبی درک نمی‌کنید.»

نگهبانان باغ وحش همچنین توضیح دادند که خرس‌های خورشیدی مالایی کوچکتر از خرس‌های دیگر هستند و ظاهر متفاوتی دارند؛ اما به همان اندازه واقعی هستند. مقامات همچنین می‌گویند که اگر انسانی در گرمای تابستانی که بیش از 40 درجه است لباس خرس بپوشد، در عرض چند دقیقه بیهوش می‌شود. مسئولان باغ وحش قول یک قرار بازدید برای خبرنگاران و اثبات واقعی بودن خرس‌ها را داده‌اند.

•  خرس‌ های خورشیدی کوچک‌ترین خرس‌های جهان محسوب می‌شوند و فقط به اندازه یک سگ بزرگ هستند.
•  قد این خرس‌ها در بلندترین حالت یعنی وقتی روی پاهای عقب خود می‌ایستند، حداکثر 1.3 متر است.
•  خرس خورشیدی روی قسمت سینه علامتی شبیه به خورشید تابان دارد و به همین دلیل به این نام شناخته می‌شود.
•  یکی از وحشی‌ترین گونه‌های خرس است و بدون هیچ علتی به انسان حمله‌ور می‌شود! 
•  در جنگل‌های جنوب شرق آسیا زندگی می‌کند و در مقایسه با بقیه‌ خرس‌ها، خرس خورشیدی بلندترین دندان‌ها را نسبت به سایز بدنش دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها